ساخت پل عابر پیاده

امروزه ساخت پل عابر پیاده در برنامه کاری تمامی شهرداری ها قرار دارد.هزینه ساخت پل نیز یکی از مسائل مهم در ساخت اینگونه سازه ها به شمار می آید.پل عابر پیاده به منظور تسهیل عبور و مرور عابران از بخش عرضی خیابان طراحی می گردد.احداث این پل ها نه تنها آمار تصادفات شهری را کاهش می دهد بلکه موجب کاهش ترافیک نیز می شود. با توجه به اینکه استفاده از پل عابر پیاده در تمامی نقاط شهری الزامی است، قیمت پل عابر به یکی از فاکتورهای مهم تبدیل شده است. به همین دلیل یک سازنده پل عابر مجرب در طراحی این قبیل پل ها به کاهش هزینه های تولید در کنار افزایش استحکام توجه ویژه ای دارد.

مراحل سفارش و ساخت پل عابر پیاده

در ابتدا باید با کارشناسان ما تماس بگیریدو در مورد مشخصات و نوع ساخت پل عابر پیاده مورد نظر خود توضیحاتی ارائه فرمائید.بعد از این مرحله کارشناسان ما پس از بررسی  کلیه اطلاعات در اسرع وقت با شما ارتباط بر قرار خواهند کرد.کلیه اطلاعات از قبیل هزینه ساخت پل عابر،برنامه زمان بندی دقیق ساخت و اجرای پل عابر به شما ارائه خواهد شد.در صورت توافق قرارداد امضاء میشود و بلافاصله عملیات ساخت و نصب پل آغاز میگردد.

تضمین ما:

  • بهترین طراحی 
  • کمترین هزینه ساخت – ساخت پل عابر ارزان 
  • پایین ترین قیمت
  • بهترین کیفیت 
  • بهترین شرکت سازنده پل عابر پیاده

نمونه ساخت پل های عابر پیاده توسط بناگستران نامدار

برای طراحی و ساخت پل عابر پیاده و اطلاع از هزینه ساخت با ما تماس بگیرید:

09121933400      021-22817477

کارشناسان ما در تمام روزهای هفته آماده پاسخگویی و مشاوره در مورد قیمت و برآورد هزینه ساخت پل عابر  هستند.

اطلاعات مهم در مورد ساخت پل عابر پیاده

شرکت بناگستران نامدار یک شرکت سازنده پل عابر پیاده و بیلبوردهای تبلیغاتی است.ما با تجربه چندین ساله در ساخت سازه های فلزی پروژه های گوناگونی را در اقصا نقاط کشور اجرا کرده ایم.طراحان بناگستران نامدار با بکارگیری نرم افزارهای پیشرفته و رعایت کلیه پروتکل های فنی معتبر انواع پل هوایی عابر پیاده را برای مشتریان خود به ارمغان می آورند.در طراحی و به هنگام ساخت پل عابر پیاده از لوله هایی با قطر های مختلف از سایز ۳ اینچ تا ۱۰ اینچ مورد استفاده قرار می گیرد.در فرایند جوشکاری کلیه آیین نامه های فنی معتبر رعایت می شود و توسط مهندس ناظر از لحاظ کیفیت مورد بازبینی فنی قرار می گیرند.

یکی ازحساس ترین مراحل در اجرای پروژه،عملیات برش است.بمنظور عدم ایجاد فاصله، در شرکت بناگستران نامدار این عملیات توسط دستگاه برش(CNC) انجام می شود.

عملیات نصب پل فلزی

برای نصب پل عابر پیاده بمنظور ایمنی وسایل نقلیه عبوری و عابرین پیاده،اخذ مجوزهای لازم از مراجع قانونی و پلیس راهور جهت انسداد مسیر ضروری است.با توجه به نوع پل زمان انسداد متغیر خواهد بود.شرکت بناگستران نامدار افتخار دارد که از صفر تا صد طراحی،ساخت و نصب پل های عابر پیاده و بیلبوردهای تبلیغاتی در کنار شماست.

اجرای فونداسیون

ساخت پل عابر پیاده معمولاً بر روی خیابان ها و بزرگراه های شهری و یا آزاد راههای بیرون شهرها انجام می شود.بنابراین ساخت فونداسیون سازه از نظر استحکام و دقت اهمیت بسیار بالایی دارد.بسیار مهم است که پی ها کاملاً طراز و در یک خط قرار گیرند.در غیر این صورت عرشه پل عابر پیاده به نحو صحیح بر روی ستونها قرار نخواهد گرفت.اساس اجرای فونداسیون،استحکام و قرارگیری صحیح عرشه پل بمنظور جلوگیری از واژگونی سازه می باشد.

نکات فنی:

اغلب پل های هوایی فلزی مورد استفاده در کشور ما از نوع خرپایی با مقاطع گرد هستند.گاهی هم از پل هایی با مقاطع تیر ورق روبرو می شویم .علت اصلی این تفاوت این است که در مرحله طراحی،باید تحمل سازه بمنظور مقاومت در برابر نیروهایی مانند باد،همچنین بار زنده و بار مرده(سازه پل)واثرات ناشی از تغییرات دمایی و وقوع حوادث طبیعی مورد توجه قرار گیرد. 

این نوع سازه ها از هر نوعی که باشند، بایستی که قابلیت تحمل تمامی پارامترهایی که در بالا اشاره شد را داشته باشند.با توجه به این توضیحات کاملا روشن است که زیبایی و چشم نوازی سازه در درجه دوم اهمیت قرار می گیرد.پل های هوایی عابر سازه هایی بزرگ با وزن زیاد می باشند،به همین دلیل در قطعات کوچکتر ساخته شده و در محل نصب مونتاژ می شوند.در ساخت این قطعات می بایست ابعاد و حجم آنها به منظور قابلیت حمل مورد توجه قرار گیرد.تعداد و جنس پیچ و مهره های مورد استفاده و همچنین قطر آنها در مرحله طراحی،با دقت تمام توسط متخصصین ما با توجه به میزان تنش موجود در هر اتصال مورد محاسبه قرار می گیرد.

انواع پل عابر پیاده

ساخت پل عابر پیاده در مدل های مختلفی امکان پذیر است.

  • ساده : در این نوع پل ها از سازه های خرپایی استفاده می شود. حداکثر متراژ دهانه در نظر گرفته شده برای این پل 35 متر است.
  • قوسی شکلاصولا از پل عابر قوسی شکل در دامنه های وسیع و در زمانی که امکان استفاده از پایه های میانی وجود ندارد، استفاده می شود.
  • کابلی :این نوع سازه ها در مقام مقایسه با سایر پل ها بسیار به صرفه تر هستند. این پلها انعطاف پذیری بالایی دارند. این در حالی است که مقاومت آنها بسیار بالا است. همچنین فضای اشغال شده توسط آن بسیار کم است.
  • مکانیزهدر طراحی و ساخت پل عابر پیاده مکانیزه از پله برقی استفاده می شود.

شرکت بناگستران نامدار شرکت سازنده انواع سازه های فلزی است.این شرکت با بکارگیری متخصصین این رشته بهترین و با کیفیت ترین پل های عابر پیاده و دیگر سازه های فلزی را با موفقیت در سراسر کشور اجرا کرده است.اگر در زمینه ساخت پل عابر پیاده ارزان و انواع سازه های فلزی دیگر نیاز به مشاوره و استعلام قیمت دارید با ما تماس بگیرید.

 

پل عابر ساده

پل ساده

این پل ها ساده ترین نوع پل عابر پیاده محسوب می شوند که به طور فراوان در فضاهای شهری به چشم می خورند.برای ساخت این نوع پلها از سازه های خر پایی با ضخامت های گوناگون استفاده می شود.

پل قوسی شکل

انسانها در طول تاریخ به مزایای استفاده از طاق و قوس برای استحکام سازه های خود پی بردند.برای ساخت پل عابر پیاده در مکان هایی مانند اتوبان های عریض که امکان ایجاد ستون وجود ندارد بسیار پرکاربرد هستند.این نوع طراحی باعث می شود که بارهای قائم بر سازه در امتداد قوس تقسیم شود.

پل عابر قوسی
پل عابر کابلی

پل کابلی

در اینگونه پل ها معمولاً چند عرشه دیده می شود.عرشه ها با کابلهای ضخیم و مقاوم به صورت اریپ به پایه های پل متصل می شوند.استفاده از این کابل ها علاوه بر ارزان بودن باعث سبکتر شدن سازه نیز میشود.ساخت پل عابر پیاده از این نوع به علت پیچیده بودن و حساس بودن محاسبات حتماً باید توسط یک شرکت سازنده پل عابر معتبر صورت گیرد.

پل های عابر مکانیزه

امروزه با پیشرفت راه کارهای مهندسی اکثر پل های عابر فضاهای شهری بصورت مکانیزه ساخته می شوند.این گونه پل ها برای افراد مسن و معلولان حرکتی گزینه بسیار مناسبی به حساب می آیند.ساخت پل عابر پیاده مکانیزه نیز به علت پیچیدگی های خاص خود نیاز به یک شرکت سازنده پل عابر مجرب دارد.

پل عابر مکانیزه

پل های هوایی فلزی عابر پیاده ، برای امنیت عابران

باطراحی و ساخت پل عابر پیاده توسط یک شرکت سازنده و کارآزموده،ترافیک شهرها تا حد زیادی کنترل می شود. عابرین یکی از تاثیر گذارترین معیارها در ترافیک شهری به حساب می آیند. همیشه خیابان هایی که درآن عابرین زیادی تردد می کنند دارای ترافیک های بسیاری میباشند.در این مناطق در بخش ماشین رو ترافیک به شدت افزایش پیدا می کند مخصوصا وقتی پل عابری در آن منطقه تعبیه نشده باشد.نوع طراحی سازه می تواند در تشویق عابران برای استفاده از آن موثر باشد.

نمونه هایی از عملیات نصب انواع پل های عابر پیاده

ساخت پل عابر پیاده به سفارش کارخانه جات تولیدی و صنعتی پاکشوما

بناگستران نامدار،بهترین شرکت سازنده پل عابر پیاده و بیلبوردهای تبلیغاتی.برای استعلام قیمت و مشاوره جهت ساخت پل عابر پیاده ارزان و بیلبوردهای تبلیغاتی با ما در تماس باشید.